- M-TERM Doradztwo i Szkolenia - http://www.mterm.pl -
Wykorzystanie telefonu w profesjonalnej komunikacji z klientem serwisu
Szkolenie otwarte
Telefon zrewolucjonizował nasze życie, ale postawił przed nami wiele wyzwań. Tak jak nasi przodkowie przez wieki uczyli się skutecznie komunikować ze sobą, tak teraz my uczymy się zasad efektywnej komunikacji przez telefon. Warto im poświęcić więcej uwagi, bo rozmowy telefoniczne wydają się być coraz ważniejsze w naszej codziennej pracy. I choć wymieniamy coraz więcej e-maili, nic nie zastąpi kontaktu bezpośredniego.
Rozmowa telefoniczna to dla większości naszych klientów pierwszy bezpośredni kontakt z serwisem. W każdej firmie, która pozyskuje klientów za pośrednictwem rozmowy telefonicznej, osoba prowadząca rozmowę powinna umieć ją poprowadzić, gdyż od jej umiejętności bardzo często zależy końcowy sukces sprzedaży naszych produktów i usług.
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów interaktywnych i zostało zaprojektowane dla pracowników komunikujących się z klientem
w firmach motoryzacyjnych, czyli serwisach samochodowych i warsztatach usługowych:
Uczestnicy…
Treści szkolenia:
Wykładowca: Tomasz Moksa
Sylwetka trenera…
Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 godzin)
Cena szkolenia: 349 złotych netto (cena obejmuje udział w zajęciach, komplet materiałów szkoleniowych, poczęstunek w przerwach, lunch oraz certyfikat uczestnictwa)
Artykuł wydrukowany z M-TERM Doradztwo i Szkolenia: http://www.mterm.pl
Adres do artykułu: http://www.mterm.pl/grupy-docelowe/wykorzystanie-telefonu-w-profesjonalnej-komunikacji-z-klientem-serwisu/
Click here to print.
Copyright © 2009 M-TERM Doradztwo i Szkolenia. All rights reserved.