- M-TERM Doradztwo i Szkolenia - http://www.mterm.pl -
Podstawy komunikacji interpersonalnej w serwisie samochodowym
Szkolenie otwarte
Szkolenie obejmuje problematykę ogólnie pojętej komunikacji, zarówno w jej werbalnym jak i niewerbalnym kontekście. W trakcie szkolenia przedstawiany jest przebieg procesu komunikacji wraz z wszelkimi zakłóceniami. Analizowane są zasady interpretacji komunikatów werbalnych i niewerbalnych oraz wypracowywane sposoby przezwyciężania problemów związanych z przekazywaniem i odbieraniem tych komunikatów.
Teoretyczna wiedza o procesach komunikacji wsparta jest solidną dawką ćwiczeń praktycznych stanowiących przygotowanie do rozwiązywania konfliktów wynikających z niewłaściwego komunikowania się. Efektem szkolenia powinna być poprawa umiejętności klarownego wyrażania swoich myśli i intencji, skutecznego przeciwdziałania konfliktom oraz pokonywania stresu.
Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnych warsztatów i zostało zaprojektowane dla pracowników komunikujących się z klientem w firmach motoryzacyjnych, czyli serwisach samochodowych i warsztatach usługowych:
Uczestnicy…
Treści szkolenia:
Wykładowca: Tomasz Moksa
Sylwetka trenera…
Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 godzin)
Cena szkolenia: 698 złotych netto (cena obejmuje udział w zajęciach, komplet materiałów szkoleniowych, poczęstunek w przerwach, lunch oraz certyfikat uczestnictwa)
Artykuł wydrukowany z M-TERM Doradztwo i Szkolenia: http://www.mterm.pl
Adres do artykułu: http://www.mterm.pl/grupy-docelowe/podstawy-komunikacji-interpersonalnej-w-serwisie-samochodowym/
Click here to print.
Copyright © 2009 M-TERM Doradztwo i Szkolenia. All rights reserved.